On the way

25 augustus 2015

Nog 5 uur en 25 minuten te gaan en dan staan we eindelijk weer met beide benen op de grond. We hebben dan een reis van in totaal 26 uur achter de rug. 24 augustus zijn om 14:00 uur vertrokken richting Heerlen om daar vervolgens over te stappen op de trein richting Schiphol. Wat ben ik toch blij met de WiFi en hotspots die tegenwoordig overal worden aangeboden. Wanneer je een beetje kunt appen en gamen vliegt de tijd om en als dat niet helpt ( en je al alle mensen in te trein hebt bekeken) ga je even "mediteren"... Een aangenaam begin! Wat nog mooier was, was dat de trein stipt op tijd arriveerde. Hierdoor waren we ruim optijd voor het inchecken en alle andere zaken die je zoal doet op een vliegveld.... Op dit moment zitten we in het vliegtuig en hebben de overstap in Dubai al gehad... Het duurde even voordat ik doorhad hoe de WIFi hier werkte. Ik geloof dat de piloot het zelfde probleem heeft alleen dan met de airco. Als de temperatuur nog een beetje zakt zitten we vast gevroren aan onze stoelen. Wat misschien ook wel de bedoeling is, aangezien ons vliegtuigje lekker over de wolken stuitert..... Nog even en onze voetjes staan weer op de grond maar tot die tijd hebben we nog 3000 films en series te bekijken. Namaste ❤️